Dag 7; Aqaba - Dode Zee - Amman - Reisverslag uit Amman, Jordanië van Mesu Arkus - WaarBenJij.nu Dag 7; Aqaba - Dode Zee - Amman - Reisverslag uit Amman, Jordanië van Mesu Arkus - WaarBenJij.nu

Dag 7; Aqaba - Dode Zee - Amman

Door: Mesu Arkus

Blijf op de hoogte en volg Mesu

04 Mei 2012 | Jordanië, Amman

In de bus, Op weg naar de Dode Zee!! We zijn al weer op de terugweg. LUC speelt achter in de bus met z'n nieuwe vriendjes op de DS, en ik werk even mijn reisverslagen bij (op de internet verbinding van een medereiziger op kosten van Deloitte :-))

De Dode Zee was een bijzondere belevenis, en dan te bedenken dat hij er over 100 jaar niet meer zal zijn. :-(
Het drijven was geweldig, daarna zwommen we het zout van ons af in het zwembad.
Het zwembad werd ook bezocht door vele lokale mensen.
Nooit ervaren dat je je zo bloot kan voelen in je badpak... Moslimvrouwen gaan namelijk met al hun kleren aan te water of dragen een Burkini.... een alles bedekkend badpak (scheelt ook een hoop smeren ;-))

Na de hele middag heerlijk gebadderd te hebben vertrok de bus naar Amman. Daar het de laatste avond was hadden we nog een gezellig diner met de groep.